PES 2016 رسما رونمایی شد
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 11:53 PM | نویسنده : مهدی
مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer یا همان PES، یکی از پرطرفدارترین بازی‌‌های ورزشی بین طرفداران ورزش فوتبال به‌حساب می‌آید. بیش از 15 سال است که به‌طور مدام، سالانه یک قسمت جدید از این بازی محبوب به بازار عرضه می‌شود. تا قبل از سال 2007 میلادی و عرضه‌ی FIFA 08 (رقیب دیرینه‌ی PES در این سبک)، بدون شک این مجموعه بازی در نوع خود بهترین بود. اما پس از عرضه‌ی FIFA 08 و نوآوری‌های فوق العاده‌ی شرکت الکترونیک‌آرتز، PES دیگر نتوانست به جایگاه قبلی خود بازگردد. همچنین جدیدترین قسمت از این بازی یعنی PES 2015 هم بسیار نا‌‌ امید کننده ظاهر شد. در نتیجه شرکت Konami، سازنده‌ی این مجموعه بازی، همواره در تلاش است تا با عرضه‌ی یک عنوان متفاوت، جایگاه این بازی را از FIFA پس بگیرد.


شرکت Konami به‌تازگی از قسمت جدید این بازی یعنی PES 2016 به‌طور رسمی رونمایی کرده است. برخلاف قسمت‌های قبلی، این بار «نیمار داسیلوا» (Neymar Da Silva) ستاره‌ی برزیلی باشگاه بارسلونای اسپانیا، روی تصویر اصلی کاور بازی قرار گرفته است. PES 2016 از موتور گرافیکی Fox Engine که در بازی‌ Metal Gear Solid 5: Phantom Pain هم از آن استفاده شده، بهره خواهد برد. ما این بار در PES 2016 شاهد تغییرات زیادی در سیستم روند بازی (GamePlay) خواهیم بود. از جمله این تغییرات می‌توان به سیستم پیشرفته‌ی فیزیک بازی و بهبود برخورد بازیکنان با یکدیگر اشاره کرد. همچنین نبرد‌های هوایی بین بازیکنان بسیار پیشرفته و منحصر به فرد شده، تکل کردن به یکی از بهترین و قدرتمندترین راه‌ها برای گرفتن توپ از حریف تبدیل شده، هوش مصنوعی بازی ارتقاء پیدا کرده و بسته به تاکتیک‌های انتخابی، روند کار هوش مصنوعی تغییر خواهد کرد.


کاور رسمی بازی (BoxArt) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن‌4

برای دروازه‌بانان یک هوش مصنوعی جداگانه در نظر گرفته شده که عملکرد آن‌ها را نسبت به قسمت‌های قبلی این بازی بسیار بهتر خواهد کرد. بر اولین بار در تاریخ این بازی، شادی پس از گل بازیکنان به‌طور کامل در اختیار کاربر خواهد بود. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، PES 2016 در تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه (18 September) برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن‌3 و 4 به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، اخبار DigiKala ، جالب و سرگرمی ، معرفی نرم افزار و بازی ، ،